niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyjaśnienia od autorki

Jaka ja jestem głupia bo mi się wszystko usunęło co do was pisałam... HRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dobra... spokojnie ochłonęłam.;) Ale w każdym razie przepraszam za mój niebyt w ostatnich miesiącach. Ale sami rozumiecie... WAKACJE ! No i jeszcze wyjazdy, odwiedziny... i to w sumie dlatego nie pisałam tyle czasu bo w domu bywałam tylko w pojedyncze dni i nie mogłam nawet zbliżyć się do laptopa na sekundę (nie mówię już o komputerze głównym). No i w sumie to teraz nawet mimo niesprawnego laptopa (klawiatura się psuje i czasem może brakować liter czy przecinków) postaram się pisać względnie często.

Jednakże teraz czas na mój mały konkursik. Tyle różnych pomysłów i fantazji do mnie przyszło że szczerze powiem że wszystkie wasze pomysły mnie zaskoczyły i wszystkie umieściłabym na blogu w mojej opowieści. Ale co tu zrobić... Kilka waszych pomysłów wykorzystam później w dalszych rozdziałach. Jednak najwcześniej przyszła do mnie historia: Zło Wcielona taki ma nick autorka i wspaniała przyjaciółka na której strony, blogi i profile serdecznie zapraszam!

Jeszcze raz przepraszam za mój niebyt.

Wasza droga autorka:      paska10      ( ;

3 komentarze:

  1. Jakiego zło wcielona!!! Pisze sie historia zła wcielonego!!! Dobra nie czepiam sie.
    Jeżeli mi nie będziesz częściej pisać to sobie załatwie pistolet na wode i przyjade w zimie!!!
    Kidey moja postać kiedy moja postać kiedy moja postać?!

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie. Wejdź na asoka-i-zakuro-w-akatsuki.blogspot.com.
    Nawiedze cie!!!
    I na ministerstwo-zw-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z tobą xD

    OdpowiedzUsuń